niedziela, 14 sierpnia 2011

"Amelio ja Ciebie chrzczę..."

Witam serdecznie odwiedzających!

Dziś chciałabym Wam przedstawić prace wykonane dla siostrzenicy
na pamiątkę chrztu świętego - oto one:


body ubrane w różową sukienkę z kieszonką -
-  to kartka ode mnie i mojego męża,
który miał zaszczyt zostać ojcem chrzestnym Amelii










szatka w kopercie - to kartka wykonana na prośbę mamy
(dla Amelki od dziadków)








i na deser - papierowy album dla Amelci:

















w ostatnie popołudnie przed tym ważnym dniem
przyszło do głowy zapytanie: "A czy na chrzest kupuje się kwiatki?"
- nie wiem, ale w odpowiedzi na nie
szybko i zdecydowanie z niczego powstał taki oto rożek:







i to by było na tyle z ręcznie wykonanych...

pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. piekne rzeczy i to recznie zrobione.podziwiam zainspiruje sie i tez zrobie cos dla chrzesniaczki na chrzest zamiast kupic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zainspirowałam ;)
      Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...