piątek, 15 czerwca 2012

My MAJ





Choć w kalendarzu czerwiec i to już na półmetku,
to nijak ma się to do tego co za oknem,
ale optymiści mówią, że pogoda to wcale nie to co za oknem,
a raczej jest to stan ducha – i u mnie pogoda majowa też ;)
„Pytasz mnie co słychać? - Dziękuję, u mnie maj ;)”


To, czego mi się teraz chce, to spacery,
dłuuugie posiadówki w ogrodzie
i różne inne formy obcowania z przyrodą,
napawania się całą gamą barw pięknych roślin,
słuchania śpiewu ptaków,
wdychania świeżego powietrza…

Taki maj w sercu pogodnie usposabia,
dodaje energii
i pozytywniej nastawia do świata i ludzi,
sprawia, że chce się żyć!
Takiej pogody ducha życzyłabym sobie bez przerwy,
niestety nie zawsze mnie stać na tyle pozytywnych fluidów…
…ale życzyć sobie mogę, heh
no i Wam też tak życzę!
Tymczasem możecie ponapawać się moimi majowymi akcentami,
a jak już najdzie Was chęć to wyjdźcie do świata
i szukajcie maja wokół siebie!






































a na deser jeden akcent czerwcowy:


Pozdrawiam majowo oczywiście!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...