wtorek, 23 października 2012

męska kartka na 18-tkę

Witam wszystkich cierpliwie wyczekujących
na prezentację efektów przygotowań do chrztu,
które uprzednio zapowiadałam, 
a tymczasem te zaabsorbowały mnie na tyle,
że nie znalazłam czasu na blogowanie ;(

Nie odmówiłam jednak realizacji dwóch zleceń,
które wpadły mi jeszcze przed,
a podjęłam się ich z uwagi na to, iż
oba były od znajomych, które sobie cenię.
W tym poście przedstawię męską kartkę na 18-tkę,
zaś drugiemu zleceniu poświęcę osobny post,
bo nad nim chcę zatrzymać się na dłużej,
a w jeszcze kolejnych przedstawię obiecane już
moje prace na chrzest Kajtusia - zaprzaszam!

Oto więc kartka na 18-tkę, która miała być:
prosta,
w beżach,
dla chłopaka,
z motywem gry na perkusji
- to chyba tyle wytycznych,
a od siebie dodałam tylko Asa i guzik na szczęście
i oto efekt mojej pracy:









Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...