niedziela, 7 kwietnia 2013

Podwójne kartki komunijne

Dziś odbyła się pierwsza Pierwsza Komunia Święta,
na którą miałam przyjemność robić kartki.
Tym razem były to kartki dla Zuzi i Lusi - robione na zamówienie, 
ale ponieważ sama miałam przyjemność poznać te sympatyczne dziewczynki,
do których ponadto mam pewien sentyment,
zrobiłam dla nich również podwójną kartkę ode mnie.

Zuzia i Lusia to siostrzyczki, które razem przystępowały do I K.Św.
Długo zastanawiałam się nad formą kartek,
aby były mniej-więcej równe sobie w stylu, w zdobnictwie itd.,
aby uniknąć porównywania, że może "moja ładniejsza"...
Nie było to łatwe i w ostateczności zrobiłam bardzo podobne do siebie
 schodkowe kartki, niejako w wersji prawej i lewej,
z resztą sami zobaczcie o czym mowa:









Hostie przyozdobione jakby w lustrzanym odbiciu: 


po jednej - różnej zwrotce z pieśni komunijnej:


i z innej - następujące po sobie wersety:


takie same koła, ale z imionami dziewczynek
i różne, ale podobne do siebie złote ozdoby:


do kartek przygotowałam takie kopertki z odmienionymi imionami:





Moja kartka natomiast to kopertówka,
której jedna strona zadedykowana jest Zuzi, druga zaś - Lusi ;)



 





Całe szczęście, że dziś wreszcie słonko się przebiło przez te zimowe chmury!
Mam nadzieję, że cała reszta też dopisała należycie do okoliczności,
bo to niewątpliwie bardzo ważny dzień dla tych młodych Bożych istotek.

12 komentarzy:

  1. Twoje kartki zawsze zaskakują formą. Świetny pomysł, kartki pomysłowo uzupełniają się - całość dokładnie przemyślana - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki! Jestem zachwycona! Kolory są cudowne, a te wianuszki są po prostu urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę u mnie i tak pochlebny komentarz - bardzo mi miło ;)

      Usuń
  3. Piękne jak zawsze forma przestrzenna to dla mnie zawsze była magia pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jakoś trudno mi w to uwierzyć, w końcu musisz się zmagać z wykrojami, które w pierwotnej formie pewnie w niczym nie przypominają nawet tych cudownych owieczek, zajączków etc., które powstają w ostatecznym efekcie Twojej pracy - to dopiero jest magia!

      Usuń
  4. Śliczne karteczki - nakręciłaś się przy winogronie ;) Kartki schodkowe są super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wSPANIAŁE KARTKI..ja dopiero sie ucze..powoli poznaje tajniki......przede mna dluga droga....ale ciesze się, że mogę z wielką przyjemnością podziwiać takie cuda u Ciebie..piękne.....ObSERWUJĘ cię I PILNIE się uczę od Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak mi miło, nie wiem czy nie za bardzo...
      Dziękuję!

      Usuń
  6. piękne winogronka ... super skomponowane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...