czwartek, 31 października 2013

Wyjątkowe pamiątki dla wyjątkowych osób z wyjątkowej okazji (Perłowa rocznica ślubu Rodziców)

Wyjątkowe pamiątki dla wyjątkowych osób z wyjątkowej okazji
to nic innego jak to, co przygotowałam dla moich Rodziców
z okazji Ich Perłowej (30-tej) rocznicy ślubu,
a był to collage wspólnych zdjęć z tych 30-tu lat
oraz bliżej niezdefiniowana pamiątka
którą zaraz sami zobaczycie, ocenicie...

Collage zdjęć Rodzice otrzymali w formie obrazu 
(wydruku na płótnie 60cmx90cm).

Przygotowanie projektu rozpoczęłam od tła,
na które złożyło się wiele warstw, a w tym:
odręczne pismo, nuty, gazeta, a także stemple, stare listy itp.
i oto efekt ostateczny (poczęstujcie się jeśli Wam się przyda):


 
a to już gotowy projekt:


i obraz:





Ten sam projekt tła podzieliłam na dwa kwadraty,
aby wykorzystać go do nadruku na papiery
do tej oto pamiątki:















Współudział w stworzeniu tej pamiątki miała też moja Siostra,
poprzez wkład materiałowy
oraz niezbędne udostępnienie Big Shota!

Ta piękna rocznica przypadła na początek października,
kiedy to też natknęłam się na Grę w Kolory - Słodki Październik.





 Od razu dostrzegłam, że przygotowane pamiątki
idealnie wpasowują się do wytycznych, ponieważ zawierają
odcienie beżu, brzoskwini, pudrowego różu
oraz białe i czarne dodatki w postaci nadruków.
Poza tym ta październikowa data dla Rodziców niewątpliwie jest słodka ;)
Postanowiłam więc zgłosić prace
(wiem, wiem - trochę mi to zajęło heh).

Na koniec jeszcze kilka zdjęć dla wytrwałych
i chętnych zajrzeć do środka pamiątki
i obejrzeć ją "od deski do deski":










No i to już naprawdę KONIEC posta ;)
 Jeszcze tylko krótkie życzenia spokojnej nocy,
szczególnie, że to noc halloweenowa!
papa

10 komentarzy:

  1. Cudowne z Was córeczki :)
    Piękny prezent podarowałyście swoim rodzicom,jestem pewna, że łzy wzruszenia były i wielka duma z... dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniala pamiatka wykonana z sercem.piekna rodzinna pamiatka, w ktorej widać prawdziwy dom, serce i najważniejsze.......rodzinną miłość.Powinnaś być ze swojego dziela....dumna, tak jak rodzice z corek:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite...
    Widać, że kosztował Cię wiele pracy ale też widać serce w tę pracę włożone...
    Zarówno obraz jak i pamiątka rewelacyjne...
    Baaardzo, bardzo mnie się podobają....a
    a po tło.... myślę, że kiedyś się zgłoszę
    Pozdrawiam cieplutko i...
    czemu tak rzadko??!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace!!!
    Pięknie Ci dziękuję za udział w zabawie Gra w Kolory, niebawem kolejna paleta kolorystyczna na którą również zapraszam, pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za zabawę! Przyjemnością było się znaleźć wśród Autorek takich cudnych prac!
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. przecudne prace! aż chciałoby się też takie pamiątki dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za tak miłe i bardzo ciepłe komentarze! Cieszę się, że z tych prac odczytać można takie emocje...
    Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam Was ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne wszystko, ale talent!!!
    a logo od Ciebie...jest cudowne! codziennie dziękuję Ci za to, że tak bezinteresownie mi pomogłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałą ta pamiątka! Niesamowicie Ci się udała!

    OdpowiedzUsuń
  9. I like the article. Thank you. It has increased knowledge. I also made my articles. Try to come see
    สล็อตjoker

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...