piątek, 27 lipca 2012

"50-tka"- czyli: 18 lat życia + 32 lata doświadczenia ;)

Kolejnym zamówieniem było przygotowanie dwóch pamiątek
dla jednej z moich stałych klientek.
Jedna pamiątka miała być z okazji zacnego jubileuszu 70-tych urodzin,
zaś druga - dla maluszka z okazji ukończenia 2 latek.

Realizacja tych zleceń wiąże się
z bardzo niemiłymi doświadczeniami w moim życiu osobistym,
jakie zbiegły się z nią w tym samym czasie
i o jakich nie chcę nic już więcej pisać,
ale wspominam o nich, aby wytłumaczyć się
z braku zdjęć z wykonanych prac...
 Sama nie wiem jak to możliwe, że mi to umknęło,
bo pamietałam o sfotografowaniu kartki zrobionej ode mnie
dla tejże Klientki z okazji jej 50-tych urodzin,
które miały miejsce akurat w dzień, w którym odbierała zamówienie.

Opowiem tylko, że dla chłopczyka przygotowałam
kartkę step-center z wykorzystaniem kilkiu jego zdjęć,
zaś dla Jubilatki - kartkę tagową z wykorzystaniem
prezentowanego wcześniej (przy okazji imienin Anetki)
samodzielnie przygotowanego papieru.

Możecie natomiast zobaczyć
kartkę sztalugową / easel-card z okazji 50-tych urodzin:







1 komentarz:

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...