niedziela, 15 lipca 2012

Nigdy niekończąca się kartka na 2 latka

Witam!
Dziś pokażę Wam pracę na zamówienie
z okazji 2 urodzin Julki.
Z tej okazji przygotowałam (zgodnie z prośbą)
„nigdy niekończącą się kartkę”
z motywem zdjęciowym.
Przy okazji pokażę również jak wykorzystałam
podesłane mi w tym celu zdjęcia:

1 strona:


przechodzimy na 2 stronę: 



i do strony 3: 



i do ostatniej - 4 strony: 




i wracamy do początku: 

a to zabiegi zdjęciowe z motywem makowej łąki:




mam nadzieję, że całość się spodoba ;)
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Hej Karolina. ponieważ nie znalazłam twojego e-meila niesmiało piszę za sprawą komentarza do ciebie. Znalazłam przygotowane ostatni.o przez ciebie banerki. I chciałam cię poprosić o pomoc. Moja mama od jakiegoś czasu zajmuje się szyciem, Szyje głownie torebki, podusie, organizery, chlebaczki, tworzy piękne rzeczy. Chciałam jej stworzyć miejsce w którym mogłaby prezentować swoje prace. myślę o blogu. szukam osoby która przygotowałaby dla niej banerek i ewentualnie tło do bloga- logo na zdjęcia. Oczywiście postarałabym ci się z całych sił za to odwdzięczyć, bądź to szytymi torebkami i kosmetyczkami lub czymś co by ci przypadło do gustu możne z mojej pracowni. Jeśli byłabyś zainteresowana proszę cię o kontakt.Pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...