niedziela, 2 października 2011

ciuchciowy album na zamówienie

Dziś prezentuję "ciuchciowy" album roczkowy zrobiony na zamówienie.
Działałam pod silną presją czasu i obawom czy sprostam oczekiwaniom.
Zamówienie było dość ściśle sprecyzowane co do kształtu i zawartości albumu,
resztę zostawiono już mojej inwencji,
która wykroczyła trochę poza sam album,
uzupełniając jego strony o rymowane wierszo-życzenia ;)
Oto jak wyglądały poszczególne karty albumu:


















przy czasie dorzucę również zdjęcia detali,
tymczasem pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Śliczne!właściciel na pewno będzie zachwycony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny, jestem zachwycona jak również mama, babcia solenizanta.Bardzo Ci dziekuje moja Ty artystko!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...