wtorek, 14 maja 2013

Kartka z okienkiem na "Roczek Zuzi"

Cześć!
Bardzo mnie cieszy, że stempelki zrobione nie na darmo,
że podobają się Wam, no i że się częstujecie ;)

Dziś pokażę Wam karteczkę, jaką miałam przyjemność robić
dla Zuzi, od jej babci, z okazji ukończenia pierwszego roku życia.
Zuzkę znam osobiście, nota bene - to rocznikowa koleżanka mojego Synusia,
tak więc dysponowałam kilkoma zdjęciami dziewczynki
i postanowiłam wykorzystać jedno z nich w karteczce z okienkiem:


Przy okazji: polecam Wam tę formę, 
ponieważ jest całkiem prosta, a jednocześnie ciekawa - 
- wykorzystane zdjęcie widoczne jest i na zewnątrz
i po zajrzeniu do środka ;)






a tak wygląda kartka rozłożona - na zewnątrz i wewnątrz:


a do karteczki w komplecie kieszonka na prezencik:


a na koniec jeszcze collage, który z kolei ja sprezentowałam babci Zuzi,
a na zdjęciach ona i jej kuzynka - druga wnusia pani Babci ;) 


Wkrótce inne zaległe kartki - zapraszam!

9 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Forma faktycznie bardzo ciekawa ;) Kolorki dziewczęce. Kartka nie jest przeładowana, co mi się podoba :) A collage po prostu full profesional ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa ioryginalna karteczka, swoją drogą nie miałam okazji takiej zrobić...ale wszystko przede mną :) pięknie wykroiłaś okienko..i to zdjęcie ..super:)
    Collage

    OdpowiedzUsuń
  3. Collage full wypas:).Coś mam problem z netem stąd komentarz w dwóch częściach:)Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Rewelacja! Bardzo urokliwa karteczka i jak zawsze zaskakujesz mnie formą kartki - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kartka:) bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna karteczka, naprawdę.....aż szczęka opada.....

    p.s. zapraszam Kochana na rozdanie u mnie
    http://malymiszmasz.blogspot.com/2013/05/rozdanie-wizja-czarownicy-xxi-wieku.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna karteczka a pomysł fantastyczny :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...