środa, 15 maja 2013

Porcja 6 pamiątek na komunię i nie tylko...

Witajcie Kochani!

Dziś, w jednym poście, zlepek kilku pamiątek.
Ponieważ jest ich aż 6 i zdjęć też będzie sporo,
to nie będę już się rozpisywać, tylko zacznę prezentować,
a w trakcie będę dopowiadać...

Pierwsze dwie - to pamiątki I Komunii Św. Julii

Pierwsza z nich - od dziadków Julki.
Miała być ze zdjęciem i religijna, resztę zawierzono mnie.
Wymyśliłam więc taką oto pamiątkę
w kształcie książeczki do nabożeństwa:









Druga pamiątka dla Julii miała być od cioci
i tu nie miałam już żadnych wytycznych.
Zrobiłam tubę w tych samych barwach co książeczkę,
aby stanowiło komplet:







Kolejne dwie, to skromne pamiątki komunijne od prababci Julki
dla niej i dla innego prawnuka - Aleksandra.
Aby było sprawiedliwie - są bardzo podobne,
dla Julki zostałam w barwach biało-srebrnych,
dla chłopca zaś w ecri-złotych:






Ta sama prababcia postanowiła nie pominąć 
młodszego rodzeństwa "pierwszo-komunistów"
i zamówiła pamiątki dla siostrzyczki Julii
i dla braciszka Olka.
Miało to być coś, w co można będzie włożyć bilonowy załącznik,
no i  miało zawierać jakieś ogólne i uniwersalne życzenia.
Wymyśliłam coś takiego:


te małe tubki to nic innego jak rolki po szyfonach ;)



i kilka szczegółów:






dziewczęca tubka jest analogiczna, z tym, że różowa,
a zamiast trybików - kwiatki:



No i jest - finisz!

Dziękuję Wam za Waszą tu obecność
i pozostawiany po niej ślad w postaci komentarzy -
- jest mi bardzo miło je czytać!

Pozdrawiam Was serdecznie!

18 komentarzy:

  1. Każda z prezentowanych pamiątek jest niesamowita i niepowtarzalna ;) Ta pierwsza podoba mi się najbardziej... Nie spodziewałam się tego, co znalazło się w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! Dopracowane, pomysłowe.
    Temat komunijny juz wałkowany na blogach namiętnie, więc pewnie dlatego najbardziej mnie zachwyciły pamiatki dla Maluszków! bardzo pomysłowe, oryginalne i ... niekomunijne ;) Bardzo miło oderwać oko od Hostii na cos tak fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już ostatnio czuję przesyt tych komunijnych klimatów, nawet nie chce mi się robić zdjęć niektórym pracom ;( Ale pewnie i u mnie pojawi się jeszcze co najmniej jeden post z tej serii, z tym, że obiecuję zbić kilka prac w jednego posta, żeby nie zanudzać zbytnio ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne, pomysłowe karteczki i tuby. :)) Fajny pomysł z tymi prezentami dla Dzieciaczków:)) Zdjęć jest sporo, ale mogłoby być jeszcze więcej bo świetne są Twoje prace:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ja już gdzieś pisałam, że jesteś niesamowita...Zawsze jak do Ciebie zaglądam to nie mogę wyjść...z podziwu nad pracami. Każda praca wyjątkowo dopracowana, unikatowa..no nie ma takiej drugiej.. Wspaniałe..Gdybym miałam wybrać faworyta..to nie mam...wszystkie są przepiękne.I tuby i ramki i księga..i ... no nie wiem co powiedzieć.Masz niesamowite pomysły.. życzę Ci ich realizacji..i czekam z wielką niecierpliwością na Twoje kolejne prace.

    No i zdjęcia..wiecej, wiecej wiecej...aby oczy cieszyły się tymi arcydziełami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak Ty to robisz, ale wszystkie Twoje prace są genialne,zawsze zaskakujesz oryginalnością, formą, a o jakości już nie wspomnę - mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, pomysłowe, skromne a jednocześnie bardzo eleganckie...
    Podziwiam... delikatność i lekkość...oraz dopracowanie szczegółów...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, eleganckie i bardzo sprawiedliwe komplety, co dla dzieci jest ważne.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowita jesteś , bardzo oryginalne pamiątki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bardzo wszystkim dziękuję za miłe komentarze i przesyłam słoneczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły, bardzo mi się podobają. Moje serducho skradły ostatnie tubki szczególnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza pamiątka jest genialna, taka "prosta" a za razem z ogromną klasą ! No i te różyczki- cudowne !
    Bardzo podobają mi się Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. co tak cichutko?? Gdzie się ukrywasz??
    WRACAJ!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...