poniedziałek, 13 maja 2013

O miłej paczuszce i potrójna porcyjka digi stemplów dla Was

Witajcie!
Czas mi przez palce ucieka, kolejny tydzień został w przeszłości...
To był dla mnie dobry tydzień,
dobry, bo dużo dobrego mnie spotkało.
Jedną z tych rzeczy chętnie się Wam pochwalę:
to paczuszka z moim wygranym candy od Iluszki,
która swą zawartością absolutnie przerosła moje oczekiwania!
Zobaczcie sami co zawierała: 



 Największym zaskoczeniem była dla mnie ta cudna karteczka,
na widok której aż się wzruszyłam...



A żeby tradycji stało się zadość, dzieląc swą radość,
znowu przygotowałam dla Was digi stemple.

Ponadto tydzień temu obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu
National Scrapbooking Day (04 maja),
więc i z tej okazji mogę Wam je sprezentować ;-)

A po trzecie - na przekór dzisiejszej trzynastce,
tj. na przekór rzekomemu pechowi!

Tak więc na 3 okazje 3 porcje stempli z okazji zbliżającego się Dnia Matki:

1) 5 ETYKIETEK:






2) 5 KÓŁ:







3) 5 CYTATÓW:






Częstujcie się!

Pozdrawiam,papa


16 komentarzy:

  1. Drogi Pajączku, gratuluję Ci wspaniałej nagrody..przepiękne rzeczy dostałaś:))Cieszę się z Tobą, bo to ogromna niespodzianka.:)
    Dziękuję za wspaniałe stemple, które przygotowałaś..Piękne, w sam raz na okazję..Wkrótce wykorzystam je do swojej pracy.Dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Bardzo mi miło; z przyjemnością będę napawać się widokiem kartki z moim stemplem ;)

      Usuń
    2. I logiem :))))) nie zapominaj o nim :)

      Usuń
    3. No tak, jeszcze logo - chyba pęknę z dumy ;-D

      Usuń
  2. Nooo... GRATULUJĘ ;-)))
    Los się do Ciebie uśmiecha ;-))) ja niestety nie mam tyle szczęścia ;-)))
    A stempelki cudne są - dziękuję... choć w tym roku nie dane mi już będzie ich wykorzystać to... dobrze wiedzieć, że są i że zawsze można je tutaj znaleźć ;-)))

    Pozdrawiamy cieplutko życząc aby ten tydzień był równie radosny jak miniony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję!
      Głowa do góry i pamiętaj, że "szczęściu trzeba pomagać!"
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. aa.... jak pomagać??
      Zastraszać czy przekupywać?? ;-)))))))

      Usuń
  3. Piękne prezenty i cudne stempelki. Bardzo dziękuję, na pewno użyję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za takie grafiki mogę częściej posyłać paczuszki ;) Wszystkie pobrałam - wielkie dzięki, są cudowne!!! I ogromnie cieszę się, że nagroda spodobała się Tobie, a zwłaszcza karteczka,bo ona była od serca dodana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranej bo wiem ile to radości .... a stemple przesłodkie więc częstuje się nimi za chwilkę .... milusio , dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stempelki. Chomikuję na następny sezon. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że Ty też już się wyrobiłaś z "mamowymi" kartkami, a ja ciągle, wszystko na ostatnią chwilę, eh...

      Usuń
  7. Świetne stempelki, na pewno się przydadzą :) dziękuję :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Że też ja dopiero zajrzałam... no trudno. Zresztą przydadzą się na zaś, w końcu dzień mamy może być każdego dnia :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...