niedziela, 29 maja 2011

z okazji Dnia Matki...

Witam po małej przerwie!
Chwilę mnie nie było, bo zatrzymały mnie prace w ogródku -
- myślę, że o tym też trochę opowiem, ale dziś ważniejszy temat,
a mianowicie: Dzień Matki ... a z tej okazji:
życzenia w wersji BoxBook,
czyli w przełożeniu "na nasze" to coś typu: pudełko-książka,
a jeszcze bardziej po mojemu to: magiczne pudełko pełne wzruszeń
(działa tak samo na każdego kto je otworzy)
Cieszę się, że udało mi się zrobić je takim wyjątkowym,
bo okazja też wyjątkowa...






Chciałabym kiedyś sama dostać coś takiego od swojego dziecka,
a raczej zasłużyć na coś takiego -
- czyli być dla niego tak dobrą mamą jak moja Mama dla mnie...

Tego też życzę wszystkim innym mamom i pozdrawiam je serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...