piątek, 25 kwietnia 2014

Stroiki Wielkanocne

Hej!
Tak jak obiecałam w poprzednim poście,
chwalę się Wam swoimi dość oryginalnymi stroikami świątecznymi.
Nie udało mi się niestety zdążyć przed Świętami,
a tym samym złożyć Wam życzeń, 
ale mam nadzieję, że piękna pogoda,
jaka towarzyszyła nam w tym świątecznym czasie,
zawitała również w Waszych sercach,
bo pogody ducha właśnie chciałam Wam życzyć!

A teraz już o stroikach - czemu oryginalne?
A no temu, bo wykonane na bazie prawdziwych skorup strusich jaj!
 Nie wszystkie zdążyłam sfotografować,
ale i tak jest co oglądać, zapraszam:

*** 







***






***






***


  


***



*** 
jedną skorupkę użyłam też jako doniczkę do rzeżuchy:






***
a rzeżuchę posiałam też w zalterowanej puszce:




***
a na koniec jeszcze wiosenny stroik w korze:




***

Dziękuję za uwagę, pozdrawiam i miłego weekendu życzę!
papa

8 komentarzy:

  1. Wspaniale i bardzo oryginalne te Twoje stroiki.Ciesze, się, ze ponownie mogłam się przekonać, ze Twoje prace są niesamowite, zaskakujące i bardzo ładne :)Pozdrowienia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie szczędzisz mi komplementów - dziękuję bardzo!
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. ale superzaste dekoracje! trochę czasu Ci to pewnie zajęło :)) ale warto było, bo są bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo! Nie były aż tak czasochłonne, za to dużo bałaganu z nimi było ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pięknie udekorowałaś swój dom na święta, a stroik w korze to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko, zaledwie kilka zostało w moim domu, a stroik na korze spodobał się nie tylko Tobie i powędrował do bliskiej osoby, która też go sobie upodobała ;)

      Usuń
  4. a skąd takie strusiowe skorupki wzięłaś??
    Bardzo oryginalne, radosne, piękne ;-)))
    stroiki w korze też robiłam ale Twoje są wyjątkowe
    Pozdrawiam cieplutko i poświątecznie życzę aby radość Zmartwychwstania towarzyszyła Wam każdego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to skąd? Od strusia hehe
      A tak serio, dostałam je w zamian za wypalanie tablic stajennych, które pokazywałam tu:
      http://czn-czn.blogspot.com/2013/10/pirograficzne-poczynania.html
      Poza tym te klimaty są mi całkiem bliskie, bo mój tata hoduje pawie i kilka innych gatunków egzotycznych ptaków - chyba kiedyś o tym napiszę, bo to ciekawe przecież....

      Dziękujemy bardzo za życzenia i chyba nie powiem nic lepszego niż: wzajemnie!
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...