wtorek, 24 listopada 2015

Girlanda świetlna z decoupage

Witam wszystkich serdecznie!
Bardzo dziękuję za liczne odwiedziny w ostatnim czasie
i miłe komentarze pod poprzednimi postami;
bardzo się cieszę, że spodobały się Wam moje pomysły na dekielki ;))

Dziś chciałabym Wam pokazać girlandę świetlną,
jaką zrobiłam przy użyciu choinkowych światełek na baterię,
które to światełka umieściłam w większych i mniejszych
kulach akrylowych przyozdobionych metodą decoupage -
- brzmi dość zawile, więc może zdjęcia lepiej to przedstawią:






A tak wygląda zainstalowana na świeczniku:
(w Święta, gdy powieszę skarpety - zasłonią one włącznik)




no i jeszcze kilka zbliżeń:











Moją inspiracją była ta girlanda:
Zaskoczyła mnie prostota jej wykonania -
- szczególnie etapem matowienia bombek zmywaczem do paznokci,
ale ostatecznie tak się wciągnęłam w decoupage,
że sama etap ten pominęłam, a wszystko wykończyłam serwetkami
(a łączenia taśmą washi).
Motyw przyklejałam od wewnątrz - najpierw aniołki na gładko,
a później pomarszczone tło z resztek serwetki - 
- totalna improwizacja i naprawdę fajna zabawa z decoupage'm!

~***~

Na koniec chcę Wam pokazać jakie, własnoręcznie wykonane bombki,
sprezentowała mi Pani Ewa:


Pokazuję je nie tylko po to, by pochwalić Jej pracę,
ale przede wszystkim, by podkreślić fakt,
że dostałam je zupełnie bezinteresownie
i tak naprawdę od obcej osoby!
Ciągle jeszcze jest mi z tym trochę niezręcznie,
ale jednocześnie też cieszę się "jak głupi z bateryjki" ;-)
no i też czuję, że takie gesty przywracają wiarę w ludzi!!!

Wszystkim Wam życzę takich miłych gestów na co dzień!

Pozdrawiam
Karolina  

13 komentarzy:

  1. Girlanda wprost niesamowita! A otwory były, czy zrobiłaś sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Bombki oryginalnie posiadały takie dodatkowe zawieszki (wystające na zewnątrz) - musiałam więc je najpierw usunąć, a później jeszcze zrobić otwory i to chyba właśnie była najtrudniejsza część pracy, podczas której dwie połóweczki delikatnie mi napęknęły niestety, ale polecam mimo to!
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Niesamowicie klimatyczna dekoracja. Bardzo ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta girlanda :))

    i fajny masz świecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta girlanda, ja ma w planach z bombek szydełkowych ale zobaczymy co życie pokaże :) Gest piękny od Ewy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Twoim sznurkowym dywanie nic już mnie nie zaskoczy - girlanda na pewno będzie piękna! Już się nie mogę jej doczekać ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ทดลอง เล่น สล็อต PG SLOT ทดลองเล่นฟรีไม่ต้องสมัครก็สามารถเล่นได้ไม่จำกัดวงเงินปั่นรัวๆได้ กับเว็บ สล็อตออนไลน์ PG-SLOT.GAME ที่นำเกมสล็อตจากค่าย PG SLOT มารวมไว้ในที่เดียว

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...