czwartek, 31 stycznia 2013

Ostatni dzwonek na ... świąteczne dzwonki

Z początkiem lutego powinny zniknąć już na dobre świąteczne dekoracje.
Jednocześnie dziś więc jest "ostatni dzwonek" na publikację takowych.
Nie znalazłam czasu na pokazanie swojej choinki i innych dekoracji,
ale dziś, choć po czasie, pokażę pewne świąteczne dzwonki,
które zawisnęły na choince właśnie.

Dawno temu dostałam taki upominek w postaci maleńkich dzwoneczków
wiszących na jednym większym dzwonku.
I choć prezent ten bardzo mi się podobał,
to niestety nie bardzo mogłam znaleźć odpowiednie dla niego miejsce.
Stąd wpadłam na pomysł rozdzielenia ich, aby w takiej formie
mogły stanowić ozdoby choinkowe.
Pomysł uważam za trafny, ale sami możecie ocenić:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...