czwartek, 11 października 2012

Urodziny fajnej Babki ;)

Dziś słów kilka o fajnej Babce,
która obchodziła niedawno swe (***pik***) urodziny.
Z tej okazji z przyjemnością, choć trochę naprędce,
przygotowałam dla Niej życzenia ukryte w "babce",
a także skromnie obdarzyłam Ją broszką  
(skromnie - bo to naprawdę bardzo fajna babka jest!
a broszkę zrobiła moja siostra <- ale reklamę jej robię ostatnio!).
Broszkę tą z kolei umieściłam w upcykligowym pudełeczku
po skarpetuszkach Kajtusia,
którego inny upcykling nota bene też jeszcze wkrótce zobaczycie.

Oto owe prace:
kartka - babka



a tu wisienki
i srebrne koraliki udające to okropne twarde ozdobne cukiereczki


i tył:






a to upcyklingowe pudełko na broszkę:

przed:


i po:






a to już sama broszka:


i cały urodzinowy zestawik:



A serdecznej Koleżance życzymy, aby odnalazła:
w ciszy - swoje myśli i marzenia,
w bliskich osobach - siłę i piękno stworzenia,
w otaczającym świecie - radość istnienia,
w kolorach, smakach i zapachach - wielkość natchnienia,
a w sobie - miłość!


1 komentarz:

  1. Piękne życzenia a i wykonanie kartki śliczne na pewno super babka się ucieszy :)




































    ;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...