poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Konkurs na karafkę u Laurentino

Coś mi dzisiejszej nocy spać nie pozwalało,
przewracałam się tak z boku na bok,
aż wstałam, siadłam do komputera i co się okazało?
To konkurs na karafkę u Laurentino!
Jak można spać, gdy takie rzeczy się rozdają?!
Zobaczcie jakie cudo:

http://mojschabbychic.blogspot.com/2012/08/komfortowe-mieszkanie-i-konkurs.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FZyXay+%28Laurentino%29

Prawda, że piękna jest już sama w sobie?
A ten superowy patent szlkanka-zamknięcie
nie pozwolił obojętnie przejść obok i nie ustawić się w kolejce...

Pozdrawiam wszystkich, a szczególnie tych co spać nie mogą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...