czwartek, 16 sierpnia 2012

Wygrana Owieczka i konkurs na jej imię

Jupi Jupi Jupi !!!
W końcu, wreszcie, nareszcie…
…długo wyczekiwana Owieczka dotarła!
Oj nie powiem – przećwiczyła moją cierpliwość
(ale to chyba typowe dla owieczek –
sądząc po tych setkach przeliczonych w bezsenności heh)
No ale w końcu jest i cieszy mnie ogromnie ;-)

Szczerze mówiąc już powoli traciłam na nią nadzieję,
ale gdzieś ciągle tliła się we mnie wiara w uczciwość ludzką
i cieszy mnie ogromnie, że jej jednak nie straciłam,
także radość z Owieczki tym większa :-D

Mało tego: Owieczka jest prześliczna
i dużo większa niż się spodziewałam!
Jej wykonanie jest równie zaskakująco dopracowane
i chylę czoła Ewelinie za tą precyzję!


 I to jeszcze nie koniec mej radości,
bowiem w tej pocztowej wycieczce Owieczka nie wędrowała sama:


wraz z nią w paczuszce znalazło się coś, co osłodziło moje smutki ;)


 i cudowny aniołeczek,
na którego widok aż się wzruszyłam…


 Ewelinko – podarowałaś mi więcej niż miałaś dać
i sądzę, że więcej niż Ci się wydaje -
- tyle wraz z tą paczką pozytywnych emocji!

Radość mą jeszcze bardziej potęguje fakt, że
- jak już wcześniej wspominałam –
- to pierwsza moja wygrana,
a gdy już się zmaterializowała,
to sama też mam chęć kogoś czymś obdarować…

Wygraną tildę nazywam „Owieczką”,
ale przyznacie, że nie jest to zbyt oryginalne imię ;)
A dla tak niebanalnej wygranej
to wypadałoby znaleźć zacniejszy przydomek.

Stąd taki mój pomysł:

Gdyby ktoś jeszcze miał chęć
skorzystać z moich umiejętności graficznych
(czy to w formie jakichś dodatków na bloga,
a może jakiegoś collage’u zdjęciowego
lub czegoś w tym stylu…)
to chętnie zrobię to dla biorących udział w:
konkursie na imię dla mojej Owieczki ;)
Czekam na propozycje przez 2 tygodnie – do końca wakacji.

Przepis na udział w konkursie:
W komentarzu lub mailem złóż swoją propozycję, zostawiając jednocześnie swoje namiary.
Możesz też odnieść się do propozycji innych – oddając swój głos za lub przeciw.
Z pierwszym dniem września na moim blogu pojawi się post z dwiema informacjami:
- z informacją o imieniu Owieczki ;)
oraz
- z informacją o nagrodzonych, którymi będą 3 przypadkowo wylosowane osoby spośród wszystkich biorących udział w konkursie
Każda z tych osób sama zdecyduje jaki projekt graficzny miałabym dla niej zrobić i wówczas podeśle ewentualne pliki do wykorzystania (np. zdjęcia), a ja w możliwie szybkim czasie postaram się przygotować projekty :-D


Zapraszam do udziału w konkursie,
a tymczasem baaardzo gorąco pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...